SNACKBAR DE SPITS

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1105 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar de Spits. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 17:31 Vers, goed verpakt en snel thuis
25 jun 2026 om 17:31 Vers, goed verpakt en snel thuis
19 jun 2026 om 21:11 Het duurde erg lang meer dan 60 min, jammer vooral omdat er een blikje drinken bij zat die kapot was en meer dan de helft was leeg gelekt in de tas.
16 jun 2026 om 22:02 Smaak goed heerlijk patat en goede snacks en als voorkeur de pindasaus is voortreffelijk. Een aanraders dus!!
14 jun 2026 om 20:18 altijd lekker bij de spits
5 jun 2026 om 20:37 Goed zoals altijd en nette bezorger
2 jun 2026 om 20:10 Het was de verkeerde bestelling al de tweede keer kregen iets anders wat wij hadden besteld
17 mei 2026 om 20:55 Lekker & snel bezorgd wat wil je nog meer ?:)